Flying high

Igår var det tur och retur till Kista som gällde. Seg och försenad flygresa dit för att trött, hungrig och sliten landa in på soffan i hemmets lugna vrå betydligt senare än vanligt. Hela dagen förstörd, med andra ord. I flygkön till Bromma slängde jag i mig en påse nötter alldeles för snabbt, och - av mina medpassagerares ogillande blickar att döma - alltför glupskt. Mättnaden var obefintlig. 
 
Men. Inget ont som inte för något gott med sig. Jag köpte inte mindre än TVÅ mascaror (de säljs inte i Malmö längre) på Bromma flygplats och en ögonkräm (som säljs i Malmö, men varför inte passa på?). Och fick ändå lite gjort och avklarat när jag väl var på plats i Kista. Idag jobbar jag dock från Malmö och ser snart fram emot att cykla hem i regnet och fira helg. Med datorn nedpackad och telefonen avstängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0