Feeling hot, hot, hot

En intensiv påskhelg har bland annat bestått av att jag äntligen har utnyttjat fjolårets presentkort och masat mig iväg på yoga. Hot yoga, närmare bestämt. Med två dagars marginal lyckades jag få 60 dagars fri träning. Det är lika bra att skjuta ut sig direkt, tänkte jag optimistiskt och bokade in mig på ett 90 minuter långt yogapass i fyrtiotvågradig värme. Puh. Jag tror aldrig att jag har svettats så mycket någonsin. Att spara duschen till hemkomsten var inte ett alternativ, om jag säger så. Gårdagens timmeslånga yoga i 36 graders värme var rena rama drömmen i jämförelse. Så; kommer det bli en yogi även av mig? Risken är ÖVERHÄNGANDE att mattan blir liggandes efter mina 60 dagar har löpt ut..
 
 
Bild från internet. Men att vara mer påklädd än såhär är inget annat än dumheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0