En fin tur

I torsdags körde jag en klassisk 17-timmars arbetsdag, men lyckligtvis en arbetsdag långt ifrån det vanliga. Efter den sedvanliga flygresan till Bromma och taxi till kontoret var vi ett samlat gäng som åkte hela vägen ut till Vaxholm för att ta färjan till Rindö och därefter bil till sammanlänkade Skarpö. Väl framme bjöds det på kaffe, fika, rundtur och trevligheter. Bland annat en båttur och en skärgårdslunch. Följt av grupparbete och matlagning. Och vin! Sedan skulle jag hela vägen hem igen. Någonstans halvvägs hem tappade jag orken, vilket inte förbättrades av flygkaos på Bromma. Men hem kom jag. Till slut.

 

 
Från lugn och ro till kaos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0