Veckan

Veckan har verkligen gått i ett. Mest med jobb, måste jag dessvärre medge. Efter tisdagens review började ett intensivt forecastarbete med tight deadline. Detta har gjort att jag suttit klistrad framför datorn dag och natt och egentligen inte kunnat koppla av förrän... nu. Så den här kvällen vägrade jag att öppna datorn. Stackars lilla Alice drabbades av ögoninfektion igår och är bannlyst från förskolan. Erik drabbades av en mancold och åkte på vabben. Efter att ha nattat alla och nästan somnat i soffan själv tog jag mig i kragen och drog till gymmet - något som annars blivit lidande den här veckan. På gymmet var det väldigt tomt; varken andra människor eller min motivation var där. Ett snabbpass senare retirerade jag hem till sängen. Ja, via duschen.

Fredag imorgon. Så skönt! Så efterlängtat!

 

 
Jag fick hela styrke/stretchhörnan helt för mig själv. Synd att jag inte utnyttjade den bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0