Oktoberupdate

Oktober rullar på, veckorna avlöser varandra och vi är snart inne i november. Inte mig emot, oktober har ju inte bjudit på några större överraskningar. Mest jobb och ett ständigt meckande med livspusslet. Och träning. Vi har Hälsokampen på jobbet, så det gäller att röra på fläsket så ofta som möjligt. Jag går till gymmet när tid - och ork - erbjuds.

 

 

Jag brukar inte ta selfies på gymmet, men i och med Hälsokampen ska man gärna bjussa på bildbevis. Och här är ett. Ett av de bättre, ska tilläggas.

 

 

Till helgen vankas det bokklubbshelg i Haväng. Tills dess ska den här boken ha lästs ut.

 

 

Och så maten. Varje kväll ska det bjudas på något. I tisdags kom jag hem till ett skafferi som ekade tomt, men lyckades koka soppa på en spik; tacopaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0