Min miniweekend

Förutom att den inte inföll på en helg eller innehöll några som helst trevliga moment (något som annars tycks vara en förutsättning för weekends) har jag nu bockat av vad jag hoppas var veckans jobbigaste; resa till och från Stockholm och kvartalsbokslut. Som löken på laxen var mitt plan försenat och jag kom indrullandes på kontoret alldeles för sent. Efter mycket jobb, en snabb thaimiddag på hotellet och lite - eller mycket - choklad framför TV:n kan jag konstatera att det bor alldeles för mycket människor i Stockholm och de jobbar på tok för mycket. En iakttagelse jag gjorde för flera år sedan, men den är inte desto mindre relevant nu.

En semi-god natts sömn följdes av ett tidigt gympass, en stor frukost och sedan jobb igen. Idag har jag jobbat hemifrån. Tvättat fyra maskiner och inte ORKAT åka in till kontoret. Nu är bokslutet äntligen över och jag ska chilla hemma i min egen soffa. Där jag trivs som allra bäst.

 

 
Jag lämnade ett regnigt Malmö och möttes av en härligt solig höstdag, som jag dessvärre inte fick njuta av. 
 
 
Morgonen därpå följdes av en repa på gymmet och en STOR frukost. Dagens höjdpunkt! 
 
 
Förutom när jag fick åka hem. Och nej, jag har inte gråtit innan - eller under - boarding, är bara jättetrött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0