Haväng

Helgen spenderades i mysiga Haväng med två tredjedelar av bokklubben. Trots ösregn och kyla var det en riktigt härlig vistelse. Vad passar väl bättre att dra igång kaminen och elda sig varm dagar som dessa? Förutsatt att man har en kamin.

Det var Lottens föräldrar som stod som värdar för vår vistelse och det dracks skumpa, lagades mat och pratades. Och åts. Jag hade ett konstant inflöde av mat, godis eller snacks i munnen från det att vi anlände tills jag gick och lade mig. Tur att bikinisäsongen är en livstid bort.

 

 

Vi inledde med en stadig lunch på Fridens gårdskrog vid vägs ände. Vedugnsbakad pizza och äppelmust.

 

 

Framme i Haväng ska firas med bubbel. Och godis. Och chips. Nom nom.

 
 

Jag fick en bild av skogens vackra höstfärger innan det vankades hemfärd. Tack för den här gången Haväng! Hoppas vi ses igen och är sex man starka då. Ju fler, desto roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0