Stockholm

Igår begav jag mig på en vidrig och lätt onödig resa till Stockholm. Snön vräkte ner blandat med isdroppsregn och min ullkappa var definitivt inte tillräckligt värmande för dessa hemska väderförhållanden. Det blev till att kasta mig i en taxi raka vägen till kontoret, som var... tomt. Influensan och vädret var ursäkter som gjorde att de personer jag egentligen åkt dit för att träffa höll sig på sina respektive hemmakontor istället. Mina möten avklarades per telefon och jag var riktigt glad att jag hade bokat det senaste planet - som dessutom var försenat - hem. Nu ska det dröja länge innan jag ger mig ut på en liknande utflykt. Alltför mycket tid och energi gick åt helt i onödan. I Malmö välkomnades jag av plusgrader och två skjutningar. Alltid är det något. 
 
 
En riktigt omysig - och kall - promenad i Kista nattetid. Eller kvällstid. Men det kändes som nattetid.
 
 
En sämre middag. Vansinnigt dyr sushi, som inte hör till den bästa jag har ätit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0