Sjukstuga

Efter en stressig förmiddag, ett hårt spinningpass och ett efterlängtat frisörbesök kollapsade jag. När jag sent omsider kom hem i tisdags kväll kände jag mig märkligt illamående och trött. Istället för att avta, eskalerade illamåendet, för att slutligen kulminera i ett toalettsstolskramande hela natten. Igår var jag matt och trött, men ägnade hela dagen åt att vila och hämta nya krafter. Idag är jag åter på jobbet och förbannar Hälsokampen - som jag nästan ledde - och dess sista dag. Inte orkar jag ju gå till gymmet nu. Eller kanske kan jag bara dit och titta - och eventuellt lyfta - på någon hantel. Gå ett par meter på löpbandet och göra ett par situps? Från och med imorgon slipper jag registrera vartenda litet steg jag tar och det ska bli så skönt! Ska nog firas med en helt träningsfri helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0