Minns i november..

.. den ljuva september. Tänk att vi redan kommit till den sista november.Jag kan inte påstå att Anders vare sig slaskar eller braskar, så julen blir nog.. precis som idag. Ett par plusgrader och torrt väglag. I år hoppas jag till och med på det, eftersom vi ska ut på vägarna, men lite vitt på marken hade ju inte skadat för att öka på julkänslorna.
 
Imorgon börjar årets mysigaste månad, som följs av de tre värsta månaderna. Nåväl, tills dess ska jag försöka njuta av adventstid, juleljusen och - min personliga favorit; julmusiken. Just nu spelas Michael Bublés julalbum på repeat hemma hos oss, till alla andra familjemedlemmars stora förfäran. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0