Halloween

Trots att Halloween egentligen inföll redan i måndags gick inte förskolans Halloweenfest av stapeln förrän idag. Och glad för det var jag, eftersom det gav mig tid att fixa med barnens kostymer. Jag släppte snabbt det lite mer avancerade - och dyra - temat och satsade på lite enklare utklädnader. Som ändå blev ganska bra. Alice blev en liten häxa med spindelnätsstrumpbyxor och minihatt och Victor fick på sig en heltäckande skelettdräkt. Gulligt värre när jag lämnade dem på förskolan och möttes av ett tiotal utklädda små barn. Sötchock!
 
 
"Jag ska skrämma alla på dagis" var Victors devis. Häxan hade en mer nedtonad inställning till Halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0