Sedan sist

Sedan sist har det hänt MASSVIS. Bland annat har jag tagit två turer till Stockholm den senaste veckan; en gång för bröllop och en gång för jobb. Business and pleasure. Fast tvärtom. Bröllopet var magiskt och vädret - som kommit och gått - fantastiskt. Efter en helhelg med barnen på bortaplan väntade en kort vecka och sedan ett återbesök till huvudstaden. Denna gång för obegripliga möten och en session på Wallmans. Som publik, ska tilläggas. Och inte tog det slut där. Jag hann knappt hem och vända innan det var dags att bege mig till Ystad igen för att sitta barnvakt. Med mina egna barn i släptåg. Nu ser jag mycket fram emot ett par dagar - eller kanske rentav - veckor på hemmaplan. Borta bra, men hemma bäst!



Brudparet! Hålligång på dansgolvet, hålligång på gräsmattan och hålligång på altanen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0