Söndagskväll

Förr i tiden var söndagskvällarna den värsta tiden på hela veckan för mig. Så mycket ångest och press ihopklämda på ett par timmar. Idag är det en av de bästa stunderna på veckan. En god middag och lite lugn och ro innan en ny arbetsvecka tar fart. Kanske är det för att mina helger numera präglas av mycket mer lugn, kanske är det för att jag inte längre känner ångest inför att gå till jobbet. Kanske håller jag bara på att bli gammal. 

Det är visserligen onsdag idag, men den senaste söndagen avslutade jag med en lagom lång löprunda (som i slutet kändes väldigt lång) och en god bok. Tiden får jag jobba på, men man måste väl börja någonstans!?


Löprunda längs havet och senaste bokklubbsboken - en modern Stolthet och fördom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0