Juni!

Nu har jag installerat mig på hemmaplan igen. Packat upp alla väskor, tvättat all smutstvätt, tagit igen sömn i min egen säng. Jag har även haft ett besvärligt bokslut, men vad gör väl det när juni - och sommarvärmen med den - har kommit? De senaste dagarna har vi haft riktig värmebölja och det är underbart att kunna grilla och äta middag utomhus varje kväll samt känna lite livslust igen. Bortsett från kläderna. Vad har man på sig på jobbet dagar som dessa? Hade jag gått hemma hade jag slängt på mig en lätt sommarklänning, men när temperaturen är ett par grader kallare på kontoret samtidigt som jag inte vill se alltför strandklädd ut, finner jag det svårt. I-landsproblem. 


Premiär för grillning och utemiddag i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0