Oscarsgalan

Så har ännu en Oscarsgala gått av stapeln. Denna gången en historisk Oscarsgala med svensk skådespelarvinst. Alicia Vikander - vilken kvinna. Så snygg och så begåvad. Självklart har jag gjort en snabb screening av klänningarna och valt ut mina personliga favoriter. Och icke-favoriter. Dessvärre är det långt ifrån alla som lyckas på röda mattan.
 
 
Jennifer Garner, Julianne Moore, Olivia Munn och - naturligtvis - självaste Alicia Vikander. Jag gillar hur Olivia och Alicia bryter av det svarta. Men. I mitt tycke är svart nästan alltid en vinnare. Utom i Kate Winslets fall. Hon som brukar vara så snygg på röda mattan. Hur kan hon pricka in så många fel?
 
 
Någon som inte prickade in ett enda fel var Leonardo di Caprio. En annan - mycket välförtjänt - vinnare. Som jag har väntat på detta. Och förmodligen Leo själv också.
 
 
En annan totalmiss var Heidi Klum. Kommentar överflödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0