Helg!

Jag överlevde mitt första bokslut på ett bra tag. Det borde ju inte vara några konstigheter med tanke på hur länge jag har varit med i matchen, men med nya förutsättningar, gröt i hjärnan och allt annat än hjälpsamma kollegor försvårades det lite. Men. Nu är januaribokslutet ett avslutat kapitel och jag kan återgå till mina halvtidsveckor. Något som gjorde just det här bokslutet extra svårt var ju att jag skulle rodda två barn halva veckan också. Puh. 

Fredagskvällen firades in som fredagar bör; med löjrom, oxfilé, blåbärspaj och rödvin. En riktig matfest. Sedan gick kvällen i ett nafs - och efter nattning till På spåret och Skavlan hann jag bara med en dusch och lite slösurf innan det är dags att knyta mig för att orka med en helt oplanerad helg. De bästa helgerna kommer utan planer, lyder mitt mantra för tillfället. Trevlig fredagskväll!


Lilla familjen, som välkomnat mig hem efter tunga dagar på jobbet. 


Kvällens förrätt. Namnam, som Victor skulle sagt om denna mat hade fallit honom på läppen. Vilket den inte gör. 


Ikväll gick gränsen vid ett glas vin. Det här får bli till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0