Sjukstugan fortsätter

Just när vi verkat komma över alla vattkoppor och feberstugor valde min man att äta en bättre lunch på Malmöfestivalen i fredags. En lunch som resulterade i matförgiftning och sängläge för honom hela helgen. Alla helgplaner fick därmed ställas in och nu håller jag tummar och tår för att det verkligen var matförgiftning och att övriga familjen inte smittas. Imorgon börjar ju barnen på en ny förskola och Victor som SKRIKER "Jag vill till daaagis!" var och varannan dag kan knappt bärga sig. Mamman ifråga kan heller knappt bärga sig. Det ska bli så skönt med lite rutiner igen. Alice, den lilla morsgrisen, kan nog tänka sig ett par månader till utan dagis. Tji, får hon.

 
Små dagisbarn to be. Gammal skåpmat för Victor, men det är ju en helt ny förskola. Jag hoppas verkligen att personalen där är minst lika bra som på förra stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0