Helgen

Helgen bjöd på möhippa och därmed en resa hela vägen till Uppsala. En helhelg, med andra ord. Upp tidig lördag morgon, igång hela dagen och hem vid lunchtid på söndag. Nu har jag äntligen återhämtat mig efter mycket bubbel och lite sömn, och har redan börjat ladda inför efterföljande bröllop. Bara dryga tre helger kvar och jag har INGENTING att ha på mig. 
 
Men. För att återgå till helgen. Jag anslöt vid lunchtid, varpå vi åt, lekte lekar och sedan åkte ut till Fjällnora friluftsområde för spa och middag och sedan utgång för de som orkade (och för mig, som skulle sova tillsammans med de som orkade). Jag var inte överdrivet aktiv med kameran, men lyckades fånga ett par glimtar från helgen.
 
 
En sammanfattning av helgen. Bride to be, mindre smickrande bild från badtunnan, utsikten från badtunnan och bride to be in action på dansgolvet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0