Vecka 41

Så var man inne i vecka 41. Suck och stön. Jag börjar bli trött på det här nu. Den otympliga kroppsformen, att inte kunna ha på sig några vettiga kläder och den ständiga känslan av andfåddhet, för att nämna några saker. Sedan vill jag ju naturligtvis träffa min lilla bebis också. 

Magen, som jag än så länge tyckt känts så liten och nätt har även den börjat växa sig gigantisk. Och jag ser inga som helst tecken på att förlossningen är i antågande. Nej, det blir nog till att fira påsk som höggravid i år. På pluskontot: en vecka till av boande. Jag kan inte få nog av boandet!


En styck magge en dag över tiden. Än finns det tid att växa till sig. Ingen brådska här inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0