Vårkänslor

Så har vi redan valsat in i mars och våren närmar sig med stormsteg! Utanför fönstret skiner solen, men jag låter mig inte luras. Malmö på förvåren betyder kraftiga vindbyar. Precis som Malmö - och Skåne - resten av året. Men framför allt nu. Det är dock ett trevligt avbrott med lite sol mellan alla regnskurar som härjat sedan.. november?
 
Så nu är det nya tag. Mars månad. Jag jobbar förhoppningsvis bara i två och en halv veckor till och sedan blir det vila för hela slanten. Som jag längtar. Därefter blir det förmodligen ingen vila på ett par år. Men vad gör väl det? För jag kommer förmodligen inte ha dessa obeskrivliga trötthetskänslor hängandes över mig då längre. Som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0