Morgonträning

Det var varken igår eller förrgår jag gick till gymmet senast. Nej, vi snackar alltså VECKOR. Efter två bokslut, influensa och en ihållande hosta har det helt enkelt inte blivit av. Lägg på lite graviditetslättja och diverse matsug ovanpå det och ekvationen är löst. 

I morse kände jag dock att det fick vara nog. Jag vill känna smärta i min kropp som uppstått av positiva saker som träningsvärk, inte smärta uppstånden ur kramp i benen, överbelastad rygg eller obekväma sovställningar. Så innan jobbet svängde jag förbi gymmet och rev av ett försiktigt litet styrkepass. Så skönt att vara tillbaka! För att alldeles strax försvinna igen..


Hinkar vatten efter ett inte alltför jobbigt pass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0