Helgen

I fredags var det planeringsdag på förskolan och Victor var därmed ledig. Liksom jag. Victors mormor, som allt som oftast är ledig, kom ner och gjorde oss sällskap. Så skönt att dryga ut helgen med en extra dag! Om jag inte skulle sluta jobba om två veckor skulle jag nog gå ner i arbetstid. Nåväl. Allt har sin tid. 

Efter ett falskt alarm på vinterkräksjukan svalde jag igår 12 vitpepparkorn och lämnade man och barn hemma för en kväll på stan. Det var inte igår! En drink, en god middag och många skratt utgjorde min lördagskväll på Gamla Brogatan. 

Idag är jag lite lagom trött, men vad gör väl det när solen strålar utanför fönstret. Och efter Victors svacka igår har vi många ärenden att uträtta idag. Inköp ska göras, saker ska fixas, huset ska städas. Uppdatering följer! 


Min helg i - inte alltför spännande - bilder. En liten matvägrande sjukling, en god, men alkoholfri, drink och utsikten från vår franska balkong. Äntligen sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0