Favoriter!

Mitt i arbetsdagen slog det mig att min rabattcheck på Kicks löpte ut idag SAMTIDIGT som min ögoncreme tog slut igår. Sammanträffande? Kanske inte. Jag kände för första gången på länge tacksamhet över att jobba mittemot Emporia och styrde snabbt stegen ditåt. En ögoncreme till 80% av priset. Nu ska jag få bukt med de begynnande rynkorna. Eller är Botox enda lösningen?

Och när jag ändå listar skönhetsfavoriter kan jag ju passa på att nämna vad som, enligt mig, kan vara världens bästa foundation. Diors Star är ovärderlig. Jag har länge sett mig själv som en person som inte kan använda foundation, men jag inser ju nu att jag inte har hittat rätt tidigare. Star har dock allt man kan önska sig av en underlagskräm; tunn, mjuk och inte alltför täckande. Perfekt!


De senaste favoriterna i badrumshyllan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0