Vitt och fräscht

Vitt ÄR fräscht, så länge det håller sig vitt. Med två små är den tiden minimal, men jag får väl passa på. Trots att regnet öser ned utanför fönstret drog jag på mig mina nyinskaffade vita jeans. Jag har letat efter ett par vita jeans i flera år, utan framgång. Antingen är de för tighta, för korta, för tunna eller för stora. Men så svängde jag förbi Lindex häromveckan och hittade den perfekta somriga varianten. Något kortare med ett sprund nedtill, lagom hög midja och en passform som passar mina gravidkilon. Priset? 399 kronor. Som hittat. 


Spegeln är något för smal för mig (eller tvärtom), men här är jeansen. Tillsammans med ränder från Mads Nørgaard. Älskar randigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0