Slut på ursäkter

Ikväll masade jag mig ut på en mycket oefterlängtad löprunda. Jag minns hur svårt det var att springa första tiden efter min förlossning med Victor och har använt det som ursäkt för att slippa ge mig ut nu. Alice blir dock två månader nästa vecka och när Victor var i den åldern var jag redan i full gång med träningen. Det är jag inte nu.

Idag fick det dock vara slut på ursäkter och jag rev av ett kortare löppass. Att solen sken och vattnet glittrade bredvid mig gjorde det hela lite - med betoning på lite - lättare. Nu inser jag även varför jag har stått ut med snålblåsten och smutsiga fönsterrutor hela vintern. På sommaren finns inget bättre än att bo granne med havet!


Tre snapshots från min runda. Den här kan jag nog leva på länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0