Lugna gatan

Det är inte ofta, men ibland händer det. Hela familjen sover samtidigt. Dagsover alltså. Då har jag tid att sätta mig på altanen med en kopp kaffe och paddan och bara koppla av. Surfa runt på alldeles för dyra shoppingsajter och leta alldeles för dyra resor. Idag tog jag också tag i att rensa ut i min garderob. Ut med vinterkläderna i förrådet, in med sommarkläderna. Det är ju lite som shopping. Kläder jag glömt att jag hade och kläder jag önskar att jag aldrig köpt. Och kläder jag inte kommer i. Än. Men framför allt! Ut med de tråkiga, illasittande gravidkläderna. Hela vägen till papperskorgen. Utan att passera förrådet. 


Alla sover så sött så. 

Kommentarer
Postat av: Cissi

skönt med lite egentid ;)

2015-06-07 @ 13:36:39
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0