In bed with...

Idag går jag och lägger mig tidigt med det senaste tillskottet i bokhyllan; Sanningen om fallet Harry Quebert. Hela 711 sidor ska jag harva mig igenom, men som det lilla deckarfan jag är hoppas jag att detta inte ska bli några större problem. Just idag kan det dock bli det. Just idag har jag nämligen en otroligt stort sömnskuld att inkassera. Tack vare ingen mindre än mig själv. När hela familjen snarkade som djupast låg jag och vred och vände på mig, oförmögen att somna. I natt hoppas jag dock att det blir andra bullar. Efter ett par kapitel spänning. 


Boktips!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin bok

2015-07-14 @ 21:16:42
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0