Tjugondedag Knut..

.. och tillbaka i gamla hjulspår. Allt vad semester - men även bokslut! - heter är nu överstökat för samtliga och att jag satt på ett helt tomt kontor för en vecka sedan är ett minne blott. Julen är utstädad och jag är redo för våren! Jaja, jag vet, än så länge har bara halva januari förlöpt och snön kan falla in i april, men det KÄNNS ljusare. Varmare. Vårigare. Jag är trött på reorna (det är man väl i och för sig redan innan de börjat?) och redo för vårmodet att ta plats i hyllorna. Som vanligt vid den här tiden på året börjar jag bli sugen på ljusare nyanser och pastelliga färger. Om min hudton inte vore så blek att den stundtals skiftar i grönt skulle det till och med kunna vara ett alternativ. Tills jag får lite färg kör jag dock på säkra kort; grått och svart. Liksom vädret.
 
 

Som sagt. Grått och svart. På kläder, skor och nagellack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0