Leos lekland

Igår var det dags för premiärturen till Leos lekland. När jag var barn fanns inget sådant. Inte som jag kände till i alla fall. Och av olika anledningar har jag inte haft vägarna förbi i vuxen ålder. 

Men igår var det som sagt dags. Victor älskar ju att leka, springa och hoppa, så Leos lekland kändes dom det optimala stället för att få honom lite kvällstrött. Imorgon är trots allt jullovsvanorna ett minne blott. 

Om det blev succé? Det kan man säga. Så pass att Erik faktiskt tog en tur dit även idag, medan jag betade av årets första jobbdag. På en helgdag! För egen del dröjer det nog tills jag sätter min fot på leklandet igen. På gott och ont..


Sötaste barnet på studsmattan. Med de obligatoriska bollarna i högsta hugg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0