Fredagsmat

Dagen började bra, för en gångs skull. Lille Victor var på ett strålande humör och jag såg min chans till privattaxi när Erik ändå skulle släppa honom på förskolan. Efter lämningen åkte vi och åt frukost på Gatau. Det är ju ändå fredag! Jag lyxade till det med baguette och varm choklad innan jag begav mig till kontoret.
 
Och inte nog med detta. Lunchen bestod av trevligt lunchsällskap och pizza på Vapiano och fredagen till ära hade en nyförlovad medarbetare bakat kaka till fikat. En kaloribomb, enligt egen utsago. Som om detta hindrade mig. Så resten av helgen får helt enkelt tillägnas träning och detox. Något jag gissar inte kommer att hända.
 
 

Frukost deluxe. Startskottet för en riktig matdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0