2015

Vi har - för ett par dagar sedan - rullat in i ett nytt år. 2015 är här och jag kan inte låta bli att förundras över hur snabbt föregående år gick. Är det så när man har barn? 

Jag har, som bekant, inte hunnit göra någon sammanfattning över det gångna året än, men den som väntar på något gott.. Till dess tänkte jag istället berätta om vårt otroligt lugna och otroligt vuxna nyårsfirande. Hemma, på tu man hand, med Victor sussandes i sin säng åt vi löjrom, oxfilé och pavlova. Med rödtjut och lite skumpa för de som ville. Sedan tittade vi på fyrverkerier och tackade för oss. En mycket värdig avslutning på 2014. Vilket är mer än man kan säga om många tidigare nyårsaftnar. 


Jag hann aldrig föreviga huvudrätten på bild, men den smakade också. Med all denna mat i magen, och med hattarna på sniskan, firade vi in det nya året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0