Sjukstuga

Bloggen är inte den enda som har legat nere för räkning på sistone. Även två tredjedelar av familjen Stam har blivit knockade av ett förkylningsvirus. Både man och barn är hemma och hostar och snorar och beklagar sig på sina egna små sätt. Den ene mer högljutt än den andre..
 
Själv ska jag alltså försöka städa, handla, laga mat, jobba och ta hand om sjuklingarna mellan varven. Något som kommer att leda mig själv rakt in i fördärvet också. Efter fyra nätters halvtaskig sömn, där någon har legat och hostat mig rakt i ansiktet större delen av natten, måste jag ha ett superimmunförsvar om inte jag också drabbas. Så när jag vaknade med halsont i morse var jag föga förvånad. Men detta hindrar mig inte! Någon i familjen måste kämpa på. Tills alla andra är tillräckligt friska för att ta hand om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0