På sjukfronten intet nytt

Victor är visserligen tillbaka på banan - tillika förskolan - som vanligt, men både jag och Erik har jobbat hemifrån mellan host- och snörvelattacker hela veckan. Först ikväll vågar jag börja se ljuset i tunneln och hopp om bättring. Aptiten och livslusten börjar så sakteliga komma tillbaka. Till helgen hoppas jag att hela familjen ska var friska, krya och pigga igen!

Vad som har hjälpt mig genom min förkylning? Att jag fixade en gratismånad som premiummedlem på TV4 Play och därför kunnat plöja avsnitt efter avsnitt av Poirot. Jag ska nog se ett nu bara för det. Sedan sätter vi punkt för både Poirot och den här sjukdomsperioden. Och firar att det dröjer ett år till nästa vabruari. 


Först myste sjuklingarna i sängen, sedan myste jag med te, e-bok och halstabletter i ett varmt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0