Jullov

Det här med regelbundet bloggande går ju verkligen inte bra för mig. Men det har varit fullt ös, vill jag lova. I mina mått mätt. Julfest, födelsedagsfirande, luciafirande och tidigt julfirande med farmor, för att nämna ett par saker. Och det jobbigaste av allt; mitt julkortsprojekt. Tanken var att i år ska bli det första året jag skickar julkort. Otaliga försök att få till en bra bild på två barn senare tvivlar jag på att så blir fallet. Och om det ändå blir så är det sannerligen ingen bra bild vi bjussar på. Idag gjordes ett sista enträget försök till en bild hemma hos farmor. Felet med dagens cirka tjugo bilder var dock inte barnen, utan att deras pappa var med på den. Fotogenique som få. 


Ett axplock av bilderna. Barnen är i alla fall gulliga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0