Firande

Förra söndagen firade vi inte bara att jag uppnått den aktningsvärda åldern 32, utan passade även på att slå ihop det med Alices dop. Detta gjorde att jag kunde koppla av föga på morgonen, men fick fira desto mer på eftermiddagen. Storm och regn till trots artade sig dagen riktigt bra till slut och efter ceremonin bjöds det på dopkaffe i form av bubbel, öl, snittar, grillat och tårta. Den här gången insåg jag mina begränsningar och beställde tårtorna. Ett riktigt bra beslut. En prinsesstårta och en med hallon- och chokladmousse uppskattades otroligt mycket. Inte minst av Victor. 


Lilla familjen, minus Victor, i kyrkan. 


Uppdukat för dopkaffe. 


Födelsedagspresenter. En klocka och en kavaj. Bland annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0