Vecka 42...

Så har jag valsat in i vecka 42 utan minsta tecken på en hägrande förlossning. Jag börjar så sakteliga vänja mig vid tanken på en igångsättning nästa vecka, trots att det hade varit skönt att slippa. Men jag försöker se de positiva effekterna av en igångsättning. Barnvaktsproblemet blir mer lättlöst, oron över att det ska gå för fort (barn nummer två kallas ju bekant för kanonkulan) försvinner och all chans till alla möjliga mummiga bedövningar finns då kvar. MEN! Ska jag gå runt såhär i fem dagar till!? Då är det inte omöjligt att jag hamnar på dårhuset innan jag hamnar på förlossningen. Eller möjligtvis i fängelset, eftersom jag är sugen på att mörda varenda människa som irriterar mig. Vilket i princip är varenda människa jag träffar. Är de mindre restriktiva med hinnsvepningar där månne?


På väg ut för att fördriva tiden. En knapp lossnade och den nedersta lyckades knäppas med stor möda. Kan jag få bli smal NU tack!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0