Påskhelgen

Om jag inte hade varit höggravid hade jag kanske till och med kunnat njuta av påskhelgen och det vackra vädret som det bjuds på. Strålande sol och lä - i alla fall på altanen. Idag åt vi årets första utelunch på trädäcket, som stod klart i förra veckan. Är det något jag är glad att jag fick på plats innan det är dag för utdrivning är det vårt trädäck. 

Utflykter och konstrundor har dock fått förpassas till framtiden, då det sista jag känner för är att klämma in mig i en bil och åka planlöst runt i Skåne i förhoppningen om att förlossningen ska sätta igång. Så vi håller oss hemmavid. Går promenader, äter mat, leker och njuter av solen. 


Påskriset på plats och en lunch i solen. Det är de små sakerna i livet, eller hur var det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0