Frånvaro

Min frånvaro här beror INTE på att jag har fött barn. Inte alls faktiskt. Jag har däremot försökt sysselsätta mig med andra saker, såsom storstädning, barnmorskebesök, shoppingrundor och fikaträffar. Allt för att hålla mig sysselsatt. Vilket har fungerat ganska bra. Jag tänker inte ens på den närstående förlossningen utan försöker istället njuta av mina sista dagar av ren ledighet. Är det något mer som ska fixas? Plötsligt känner jag mig stressad. Kanske ska jag skippa igångsättningen och vila en vecka till. För komma igång av mig själv känns inte aktuellt den här graviditeten. Inte det minsta. 


Ska mitt behändiga lilla bärbara bord snart vara ett minne blott!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0