Detta nya lilla liv

Detta nya lilla liv upptar nästan all min vakna - och sällsynta sovande - tid. Tillsammans med sin något mer krävande och bestämde storebror såklart. Men första tiden med Victor var annorlunda. Nu försöker jag njuta mer. Med Victor var jag mest nervös och orolig och längtade tills han blev större. Nu försöker jag ta vara på stunden, för jag vet hur snabbt det går sedan. Jag är dock fortfarande nervös och orolig, men den här gången för helt andra saker. Som hur det ska gå när Erik börjar jobba igen. Hur jag ska få ihop matningarna med dagislämningarna. Och hur Victor inte ska vara så hårdhänt med sin lillasyster. För att nämna ett par exempel. 

Utöver dessa orosmoln njuter jag. Eller sover. Det gäller att passa på. 


Jag och lilla Knyttet tar igen oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0