Fredagsmys

Efter en intensiv vecka orkade jag helt enkelt inte ställa mig och laga mat igår kväll. Istället drog jag till gymmet, och därefter till Occo för att hämta hem kvällens middag. En salig blandning av libanesisk plockmat. Fjorton olika rätter för att vara exakt. Och lagom tills regnet anlände till Malmö började min cykeltur hemåt. Aldrig har en middag känts mer välförtjänt än när jag äntligen nådde hemmet; kall, blöt och hungrig. En halvtimme senare låg jag i matkoma. Och däckade i soffan direkt efter middagen. Men ändå. Occo - vilken matfest! Perfekt fredagssysselsättning. 
 
 
Mat - och vin - i mängder. Och jag som inte trodde att jag skulle bli mätt till en början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0