H&M Conscious Denim

Efter att ha varit alldeles för överklädd igår skippade jag både stickat och stövlar idag. Resultatet? En gråmulen, kall dag där båda ovannämnda plagg skulle ha kommit till sin rätt. 
 
Jag hade dock redan hojat iväg i min nya skjorta från H&M Conscious Denim, jeans och boots när kylan slog till. Ett val som hade lämpat sig utmärkt igår. Idag sitter jag och huttrar och saknar min cashmere. Få kontor är mer väderkänsliga än detta schabrak i Hyllie. Men! Inlägget är i själva verket en hyllning till skjortan. En del av en ekologisk och hållbar denimkollektion. 
 
 
Skjorta från HM, jeans från Marc Jacobs och min nya fina vintagering. Mer om den snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0