Tröttdag

Inte mindre än två fullspäckade helgkvällar har stått på agendan den här helgen, och efter att ha krupit till kojs efter midnatt två kvällar i rad känner jag hur åldern börjar ta ut sin rätt. Idag är jag helt slut! Jag skrotar runt i myskläder hemma med regnet droppandes utanför fönstret. Ska förhoppningsvis få något gjort så småningom, men det är rätt skönt med sådana här dagar också. 

Middagarna? De avnjöts på Snapphane respektive Myteri. Båda två var nya bekantskaper för mig. För att göra en lång recension kort ger jag tummen ner till den förstnämnda och tummen upp till den sistnämnda. Båda tummarna upp till sällskapet!


Eftersom jag inte lyckades ta en enda bild under hela helgen visar jag ett smakprov från vår mysmorgon i soffan istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0