Söndagstradition

Som traditionen påbjuder ligger jag nu nyduschad i pyjamas i en renbäddad säng och försöker harva mig igenom den något sega bokklubbsboken. Det sistnämnda hör inte till min vanliga söndagskväll, men med knappa 300 sidor kvar till en bokklubb som infaller om en dryg vecka gäller det att blädderläsa, som det så fint kallas. 

Veckan som kommer, kommer med störst sannolikhet att flyga fram. Liksom undertecknad. Jag kommer dock att göra det mer bokstavligt talat och åka till Stockholm tisdag till onsdag. Möten, möten, möten och förhoppningsvis en trevlig tisdagsmiddag i stan. Sedan hem och börja med bokslutsförberedelser. Men en sak i taget. Först ut; måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0