Fredag!

Så sakteliga övergick helgen i vardag och min huvudvärk tynade bort. Inte en sekund för tidigt. Att hela fars helg blev lidande var ju synd, men jag har lovat Erik att vi ska göra ett nytt försök till firande den här helgen. Den som spar han har. 

På grund av ovan nämnda tillstånd stannade jag hemma från jobbet både måndag och tisdag, vilket i sin tur medförde att veckan flög fram. Idag är det redan fredag och förutom jobb och möten har jag även hunnit med ett frisörbesök och en matleverans. Då jag inte känner mig helt fotogenique denna sena timma visar jag ett smakprov på mattan istället. Tre gånger fyra meter persisk matta. Fick plats på håret. 


Ett av mattans hörn. Helhetsbild kommer när övriga rummet inte ser ut som kaos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0