Mors dag

Nu har det snart förlöpt en hel vecka, men i söndags var det som bekant Mors Dag. Den andra i ordningen att fira för mig. Och firade - det gjorde vi. Inte med sovmorgon och frukost på sängen som jag hade tänkt mig, men vi tog tillvara på det vackra vädret och åkte hela vägen till Falsterbo för att sola näsan och känna på vattnet.
 
Efter en svängom till vallokalen hamnade vi slutligen på Vapianos uteservering, där det bjöds på en söndagsmiddag som nog kostade mer än den smakade. Men ändå! Jag slapp betala. Och på det stora hela; en mycket trevlig dag! 
 
 
Victor - ständigt pillandes på någonting. Och jag - med något som liknar ett skott i pannan. Men förtrösta icke! Det är bara en mycket stor och ovanlig finne som gjort sig påmind vid snart 31 års ålder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0