Hipp hurra!

Inte bara för att jag är bumbibjörnsskadad (ja, jag både läste och tog mig tid att reflektera när programmet Bumbibjörnarna i Afgahnistan stod med i TV-tablån. Sedan såg jag vad det verkligen stod. Bombjägarna i Afgahnistan. En liten passus.). 

Nej, idag fyller lilla bloggen hela fem år! Tänka sig. Hur jag ska fira detta? Jag tänker mig en stor chokladkaka och en kopp varmt te. Jag tror nämligen att Victors förkylning kan ha smittat av sig. Lagom till helgen. Så oerhört typiskt. 


Kommentarer
Postat av: Örjan Svanholm

STORT GRATTIS

2014-03-06 @ 17:52:03
Postat av: Anonym

Grattis till bloggen!! Så länge jag följt och njutit nu. ☺️

2014-03-06 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0