Helgen i bilder

Helgen har - som vanligt - sprungit iväg och jag har till största del spenderat den tillsammans med min lilla familj. 

Fredagskvällen inleddes dock med dammiddag på kontoret; ett trevligt påhitt som gärna får blandas upp med lite manlig fägring nästa gång. Jag sänkte medelåldern med säkert tio år. 


Fredagsfest eller ej, jag väcktes med ett pekfinger i ögat klockan sju i lördags morse. När Erik och Victor senare begav sig till babysimmet fick jag äntligen en chans att slappna av lite. 


Lördagskvällen var mest lugn. En god tacosgratäng och massvis av choklad stod på menyn. Och en halv film. Jag måste ge Dallas Buyer's Club en till chans. 

Idag har vi varit mest slappat samt varit och fikat i Limhamn. Ett synnerligen trevligt Espresso House. Ja, för att vara Espresso House. 


Innan det var dags för middag hann jag med ett snabbt träningspass på gymmet. Det har inte varit alltför mycket av den varan den här veckan så det var skönt att komma iväg och svinga kettlebellen lite. Om så bara en halvtimme. 


Efter mat och dusch ligger vi nu i sängen och ser slutspurten av House of Cards. Nagelbitande. 


Och ja, de kinesiska undertexterna är bara tillfälliga. Någon slags varningstext, tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0