Fredag!

Så var det fredag igen. Helt galet! Tiden gick definitivt inte såhär fort när Victor låg i magen. Igår fyllde han redan tio månader. Och är så stor, så stor. 

Nackdelen med att tiden springer iväg är såklart de ständiga boksluten. Jag hinner knappt tänka på vad jag ska göra under månaden innan det är dags för nästa bokslut. Av förekommen anledning spenderades fredagen som vanligt på jobbet, men jag hann med en avstickare in till stan på lunchen och en premiärtur i löpspåret innan middagen. Sedan avnjöt vi en mustig bolognese till Let's Dance. Nu ligger jag lagom avtrubbad i sängen, mycket redo för sömn. Imorgon är det lördag - alltid lika efterlängtad. 


Och här är min nya frisyr från förra veckan. Lite kortare, lite ljusare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0