En löptur

Jag är inte överdrivet förtjust i att springa. Inte som vissa, som kopplar bort alla tankar på att det är jobbigt och bara låter sig svepas med. Jag tycker tvärtom att det finns betydligt trevligare, jobbigare och mer effektiva träningsformer.

Detta betyder inte att jag inte uppskattar en god löptur då och då. Framför allt nu när våren och alla dofterna anlänt. Himmelskt! Med en podd i lurarna tog jag ett par varv i Pildammsparken för att varva ner ett par hekto efter en intensiv vecka. En välförtjänt middag på det och nu ligger jag här och pyser.

Nästa vecka väntar både årsbokslut och förhoppningsvis ett avslut - med tillhörande kontraktsskrivning - på lägenhetensförsäljningen. Jag håller faktiskt alla tummar och tår för detta. Nu orkar jag inte ha fler visningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0