Tråkvecka

Veckan har verkligen inte bjudit på något spännande, förutom en trevlig tjejmiddag i onsdags. Utöver det har jag nästan hostat lungorna ur mig, varit upprörd på jobbet, rensat ut garderoben och tagit hand om en febrig liten kille. En ganska tråkig vecka med andra ord. Nu börjar dock min jobbirritation gå över i samma takt som Victor börjar friskna till. Och mina plagg säljs friskt på Tradera. Dock känns det både omständligt och tidskrävande så det lutar åt att resten skänks till Myrorna..


Lugn liten kille. När han har feber är energinivån som hos ett vanligt barn. Och så en bild på en storfavorit på Tradera. Denna skjorta är nästan uppe i vad jag gav för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0